Müügitingimused

1. Kuidas valida kaupu ja sooritada ost Kassidkoerad.ee veebipoes?

Vasakust menüüst saad valida “Kassid” või “Koerad” sektsiooni ning selle valiku jätab Sinu arvuti meelde. Tooted on jaotatud gruppidesse nende tüübi või kasutusotstarbe järgi. Kliki soovitud kategooriale ja sirvi tooteid. Kuivtoidud on jaotatud omakorda brändi, looma vanuse ja/või suuruse järgi. Soodustooted eraldi välja toodud menüüpunkti “soodustooted” alla.

Kategooria vaatest leiad tooted ning nende kohta esiletoodud märksõnad, mille järgi tooteid filtreerida. Näiteks klikk märksõnale “junior” filtreerib välja sobivad tooted vastava märksõnaga. Usume, et see aitab Sul kiiremini soovitud tooteni jõuda.

Ühe toote blokis on nähtaval nii foto, kui ka kõige väiksema pakendi hind. Pildi all on nähtaval võimalikud pakendisuurused ning nendele klikates näidatakse vastava suurusega toote hinda. Klikates “vaata” nupule, saad lugeda toote kohta lähemalt ja asuda seda tellima.

Toote vaates on kõik võimalikud pakendi- ja/või lisavalikud toodud välja koos hindadega ning klikk soovitud reale suurendab selle kogust ühe võrra, misjärel tuleb valik kinnitada klõpsates nupule “lisa ostukorvi”. Korraga saab valida toodet mitmes suuruses.

Ülevaate ostukorvi sisust saad päises olevast “ostukorv” blokist, kust pääseb ka ostukorvi ja ostuprotsessi jätkama. Tellimus loetakse sooritatuks, kui oled valinud tooted, märkinud oma ja transpordiga seotud detailandmed ning tellimuse kinnitanud. Seejärel vormistatakse Sulle tellimuse eest arve, mis saadetakse Sinu e-postkasti. 

2. Mis asi on meeldetuletus ja kuidas see töötab?

Meie siin Kassidkoerad.ee-s usume, et saame olla Sulle abiks, kui saame teha lemmiklooma toidu tellimise Sinule võimalikult lihtsaks. Usume, et paljud loomad on harjunud sööma kindlaid toite ning hea peremees kindlasti ei unusta oma lemmikule toitu tellimast, kuid samas saame selle teha väga mugavaks.

Kassidkoerad.ee veebilehel saad määrata igale toidule meeldetuletuse aja (arv päevades) ning me saadame Sulle valitud kuupäeval e-kirja, millest saad paigutada sama toote 1 klikiga ostukorvi või tellida kordusarve ühe klikiga!

Meeldetuletuse tellimiseks määra tootele ostukorvis sobiv päevade arv ning süsteem arvestab ise välja e-kirja saatmise kuupäva. Meeldetuletust saab tellida toitudele ja see on ühekordne.

3. Ostutehing ja selle eest tasumine

Kõikide toodete hinnad Kassidkoerad.ee veebipoes on toodud eurodes (€).

Ostu sooritamiseks valige soovitud toote juurest õige pakendi suurus, märkige kogus ja pange toode ostukorvi.

Ostu lõpetamiseks avage ostukorv, kust leiate enda poolt valitud tooted, määrake soovitud meeldetuletused ning valige sobiv transpordimeetod. Valikud salvestatakse, kui klõpsate “edasi” nupule.

Seejärel määrake enda kui ostja detailandmed, soovi korral eraldi saaja ning firma andmed ja kindlasti transpordiga seotud detailandmed. Tellimuse kinnitamiseks tuleb nõutuda käesolevate ostutingimustega. 

Peale tellimuse kinnitamist koostatakse tellimuse eest arve ning kuvatakse ekraanile maksevõimalused. Tellimuste eest saab tasuda järgmiselt:

Kui vaatad meie poolt saadetud elektroonilist arvet, siis tasumata arvel on näha pangalingid, mida pakub Maksekeskus AS ja tasutud arve puhul on näha tasumise kuupäev.

Maksevõimalused

Maksete teostamine toimub väljaspool e-poe keskkonda vastava panga või teenusepakkuja kõrgelt turvatud maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele!

  • Pangalingiga – tasumata arvelt või ostuprotsessist leiad makse sooritamiseks järgmiste    pankade pangalingid: Swedbank, SEB pank, Luminor Bank, Coop Pank, LHV pank. Tasudes pangalingi vahendusel vajutage peale makse sooritamist kindlasti “tagasi kaupmehe juurde” nupule, misjärel kuvatakse Sulle Kassidkoerad.ee ostukeskkonnas makse õnnestumist kinnitav teade. Maksekorralduse koopiat ei ole niisugusel juhul vaja saata.
  • Pangaülekandega – arvelt leiad vajalikud rekvisiidid. Logid panka ja sisestad vajalikud andmed. Kasutatakse tavaliselt siis, kui pangalingiga maksmine mingil põhjusel ei õnnestu.
    Makstes pangaülekandega palun saatke maksekorralduse koopia aadressile info@kassidkoerad.ee  
  • Visa/Mastercard Krediitkaardiga (alates mai 2015).  Tasudes krediitkaardiga, vajutage kindlasti “tagasi kaupmehe juurde” nupule, misjärel kuvatakse Kassidkoerad.ee ostukeskkonnas makse õnnestumist kinnitav teade. Vastav info on nähtaval ka arvel.

Veaolukorrad

Kui esitasite tellimuse aga makse ebaõnnestus, siis ei pea te tellimust uuesti sooritama. E-maili peale tulnud arvelt leiate kinnituse tellimuse kohta. Juhul, kui arve on tasumata, saate selle tasuda tellimuse pealt pangalingi valikule klikates.

4. Kaupade transport Ostjani

Sooritatud tellimuste transport Ostjani toimub vastavalt Ostja poolt valitud transpordimeetodile. Valikus on järgmised võimalused:

 

  • Smartpost – pakiautomaatide võrgustik üle eesti. Transport Sinu valitud Smartposti pakiautomaati on 3€
  • DPD pakipood – pakipoodide võrgustik üle eesti. Transport Sinu valitud DPD Pakipoodi on 3€
  • Kuller – Transport kulleriga üle Eesti Sinu valitud aadressile on 3€, juhul kui kaubad ei mahu pakiautomaati/DPD pakipoodi, v.a koerakuudid.
  • Transport tellimuse maksumusega alates 40.00€ on tasuta!

5. Tarneaeg

Täitmiseks võetakse ainult tasutud tellimused!

  • Kui tellimus tehakse alates esmaspäevast kell 14.00 kuni neljapäevani kell 14.00, saadame tellimuse välja reedel ja see toimetatakse kohale reeglina 3 tööpäeva jooksul.

 

  • Kui tellimus tehakse alates neljapäevast kell 14.00 kuni esmaspäevani kell 14.00, saadame tellimuse välja  teisipäeval ja see toimetatakse kohale reeglina 3 tööpäeva jooksul.

Kampaaniate ajal võib maksimaalne tarneaeg ulatuda 5 tööpäevani.

6. Pretensioonide esitamine ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

H&K Kaubandus OÜ vastutab Kassidkoerad.ee veebipoes müügil olevate toodete nõuetelevastavuse eest. Pretensioonide esitamise tähtaeg on 2 aastat. Probleemide ilmnemisel palume saata vastavasisuline vabas vormis avaldus H&K Kaubandus OÜ kontaktidele. Kauba tagastamise soovi edastamise järel võtame Teiega ühendust kolme tööpäeva jooksul ning täpsustame kauba tagastamise ja/või ümbervahetamisega seotud detailid.

  • Ostja poolt rikutud toote halvenemise eest
  • Toote mittesihipäraselt kasutamisest tingitud vigastuste/puuduste eest.
  • Toodete kasutusjuhendis märgitud hoolduse mittetegemisest tingitud vigastuste/puuduste eest.  

Avastades toote mittevastavuse nõuetele, on Ostja kohustatud sellest teatama viivitamatult, hiljemalt 10 päeva jooksul e-mailitsi info@kassidkoerad.ee. 

Ostjal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada toode. Nõuetele mittevastava või defektiga kauba tagastamise trandposrdikulu tasub H&K Kaubandus OÜ. Tagastatud kauba eest kannab H&K Kaubandus OÜ raha tagasi 7 tööpäeva jooksul arvestades kauba tagasi jõudmise päevast H&K Kaubandus OÜ kontrorisse.

NB! Tagasi võetakse ja/või ümber vahetatakse ainult avamata pakendis olev kaup. Kõigile H&K Kaubandus OÜ poolt müüdud kaupadele kehtib pretensioonide esitamine Võlaõigusseaduses ettenähtud korras.

7. Tellimuse tühistamine 14 päeva jooksul

Ostjal on õigus 14 päeva jooksul toode vigastamata kujul ning originaalpakendis meile tagastada. Kui pakend on avamata ning kaup korrektne, tagastame makstud raha. H&K Kaubandus OÜ katab postikulu juhul, kui toode on defektne või vale.

Tellimuse tühistamiseks palume saata e-kiri info@kassidkoerad.ee tuues välja tellitud kauba nimetuse, arvenumbri, maksmise kuupäeva ning tagastamise põhjuse. Raha kanname tagasi 7 päeva jooksul peale kauba tagastamist samale kontole, kust see on algselt tulnud.

8. Privaatsus ja andmete turvalisus

 

H&K Kaubandus OÜ ei levita Ostja isikuandmeid kolmandatele osapooltele v.a transporditeenuse osutamiseks vajalik info. Ostjal on õigus nõuda oma andmete kustutamist Kassidkoerad.ee andmebaasist.

 

H&K Kaubandus OÜ on kindlalt huvitatud kõikide küsimuste ja arusaamatuste lahendamisest Ostjatega. Probleemide ilmnemisel palume Sul koheselt võtta meiega ühendust telefonil +372 569 220 55 või info@kassidkoerad.ee. Reageerime 2 tööpäeva jooksul!

Kliendil on õigus pöörduda oma huvide kaitseks Tarbijakaitseametisse.